fredag 4 februari 2011

Inte okej....

Det är mycket som är "INTE OKEJ" i min värld just för denna stund. Igår kväll var jag jättelycklig när jag upptäckte att jag hade mer pengar än jag trodde så jag utan problem skulle kunna gå och köpa den där biabädden till hundarna som jag vill ha. Men den glädjen försvann rätt fort när jag skulle flytta på byrån i sovrummet där jag ville ha bädden och upptäcker att min tapet där bakom har lossnat ca 50 cm och står ut från väggen, så vart ska jag nu få plats med bädden i mitt sovrum?? Jaja det får lösa sej antingen får jag tapesera om eller så får jag hitta på någon annan plats för den....

Japp och så vaknar man i morse tror att jag mår lite bättre....börjar med att titta ut genom fönstret...det SNÖAR, vem vill att det ska snöa nu? Det var våren som skulle komma inte ännu mer halka och snö. Jaja inser när jag går upp att jag mår nog inte så bra idag heller då illamående kommer tillbaka så fort jag börjar gå. Jaja ut med hundarna för att sen åka hem till mamma och pappa. Ja vad lyckas jag med då?! Jo skrapa hela j*vla sidan på bilen när jag åker ner från vår parkering, är så förbenat trött på alla is och snö just nu som orsakar sånna här saker. När jag senare kommer hem och upptäcker att självrisken är på 3000kr och sen inser jag att jag kommer få vara utan bil rätt länge, UNDERBART, gör inte dagen bättre!!!
Så just nu är mitt humör sisådär, magsjuk, hungrig, törstig, fattig, billös, trött och en aningen arg. Dagens höjdpunkt ligger på kvällen då vi får finbesök av Tikka. Så idag tänker jag ligga framför tv verkligen HELA  dagen och mysa med hundarna och inte röra mej mer än jag måste, kanske in i duschen ska jag =)

Hoppas er dag har börjat bättre än min....

Nu är det slut på veckan, nu är det dags för
FREDAGSMYYYSSSS