tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag

Ja Alla hjärtans dag i år inföll på en måndag vecka 7 och det kommer vara en dag jag alltid kommer minnas i mitt hjärta. Det kanske inte var en dag fylld med romantik men det var en dag fylld med KÄRLEK. Hur jag än vänder och vrider på den 14/2 2011 så är det en dag som fick mej att inse vad kärlek betyder och att vi aldrig ska glömma att älska. Att fira Alla hjärtans dag med begravning var kanske inte drömläget men idag förstår jag att det var precis det var. Det kan ha varit det finaste sätt en familj kan hedra och minnas en alldeles för ung tjejs bortgång, det var deras sätt att säga JAG ÄLSKAR DEJ på och det finns ingen i hela världen som kan ha missat den känslan.

Jag vet inte hur jag ska sätta ord på gårdagen och det finns inte ord som kan förklara allt som hänt och varför det har hänt. Jag kan verkligen inte förstå varför en värld ska vara så orättvis, varför ska en ung, fin mamma få lämna en för henne outforskad värld som hon under de få år hon besökt den fått slagit sej fram till den person hon blev. En älskad mamma som älskade sin dotter över allt annat. Jag har inte delat många stunder med henne men de jag fick sa mej en hel del och mina ord på en älskad dotter och mamma är...
.....en tuff tjej som vågar älska och är älskad trots en hård värld...
och jag hoppas för allt i världen att Milea ska bära med sej den känslan av sin mamma.
Men alla de stunder jag delat med en underbar mamma och en underbar mormor kan inte göra annat en och vara en del i att skapa ytterligare en underbar älskad tjej.
Kim du är och förblir en vän i mitt liv som är stark, älskad, ödmjuk och fin, även i de svåraste stunderna!

En sång som för mej alltid varit vacker är efter gårdagen UNDERBAR <3
Den rosa rosen "HEAVEN" var min sista gåva till dej

Kom ihåg
ÄLSKA I DAG
i morgon kan det vara försent.....