onsdag 23 mars 2011

Snabbt

Ja det är väl alltid så i mitt liv att när det ska hända saker så händer det snabbt och jag har inte svårt att fatta beslut. Klockan 12 idag bestämdes det att jag skulle på visning i Vallentuna och pappa fick snällt följa med. Handla lägenhet i sthlm är inget som jag gör bara sådär utan hans kunnande, tur man har honom.

Och nu si så där 9 timmar senare är jag ett antal pengar fattigare men en otroligt fin lägenhet rikare och jag har nu ett hem i Vallentuna/Stockholm. Allt känns helt sjukt overkligt och jag kan inte riktigt förstå vad som händer och sker. Inte nog med att köpet gick fort utan på fredag får jag tillträde till lägenheten så jag kan bo där i helgen sen blir den min den 31/3 så nu är det snabba puckar som gäller. Jag som inte ens får tömma min egna lägenhet hemma förän det har varit visning den 8/4 så vad jag ska ha för möbler är ett litet beskymmer men vad gör det kan väl sova på golvet med hundarna.

Herregud jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om allt just nu känns det som, alla känslor och tankar bara spritter i kroppen. Fatta att detta händer MEJ!!!!!

ALLT LÖSER SEJ ;)
Eller hur pappa??