torsdag 11 november 2010

Vissa dar ska man helt enkelt inte gå upp.....

Idag var det helt klart en sån dag!
Jag försökte ta tag i dagen och min smärta genom att gå upp i tid på morgonen för att ha en trevlig stund med Tyson och Veronica i stadsparken. Vilket det blev, hittar jag glädje någonstans så är det i hundar som är helt morgonkansiga =)
 
Sen blev det en sväng till sjukhuset och avslappning i simmet, det som annars brukar vara bästa stunden blev idag bara jobbigt. Ont, ont och ont var typ det enda jag hade och det blev ingen avslappning här inte =(
Inte nog med att jag har min värk och gör allt jag kan för att leva med den, ska man behöva slå in i huvudet på vissa personer för att få hjälp och få rätt att träffa sin läkare. Nej men varför ska jag få det?? Är så glad över att 9 av 10 personer jag träffat på smärtklinken är hur bra som helst, men att just den tionde är den jag måste ha mest kontakt med är så tråkigt.

Sen gick jag iaf och hämtade Engla och Tyson hos Veroncia och gick och la mej i sängen och där tänkte jag
ligga tills jag var tvungen att gå till skolan. När jag väl hade masat mej ur sängen efter kl.11 och ringer till skolan och säger att jag blir lite sen dimper posten ner i brevlåda och vad kommer där??? Jo brevet som jag absolut inte hade behövt idag. Lykkas aska var nu färdig för avhämtning I STRÖMSHOLM!! Ja inte nog för att det är jobbigt som det är, utan jag var också tvungen att ringa och säga till att den ska skickas, så nu är det bara att vänta på brev nummer 2 som jag inte vill ha, fast ändå för att skapa ro och ta ett steg till i sorgen.
Lykka <3
Nu blev det skolan iaf och jag är glad att jag tar mej hit!!!

Imorgon väntar tripp till Stockholm för besök hos Linda och Texas. På lördag blir det träning ute i Vallentuna hos Elisabeth och Håkan så jag hoppas verkligen på bra väder.
Min levande ängel - Engla <3

Tack till er som finns här och nu!!!