fredag 12 november 2010

Fredag..

Idag har jag avslutat ett av dom mest viktiga och meningsfulla sakerna i mitt liv, en av mina kontakter på smärtrehab. Hon har hjälp mej otroligt genom detta år och fått mej att vakna upp ur en negativ sprial och ge mej ledorden, "Ändra på det du kan ändra på och lär dej acceptera det som du inte kan ändra på". Dom orden kommer jag att bärna med mej hela livet och kontakten som jag har haft med henne har varit vägen till högskolestudier och en meningsfull framtid. Tack Sandra för allt du gjort för mej!!!!

Trots att min kropp för tillfället är som en 80årings så blev det en tur till skogen innan det var dags för oss att sätta oss i bilen och åka till sthlm. Det blev lite passivitetsträning, visselpipa/inkallning och inte äta hästskit träning, alla meningsfulla viktiga delar i Englas liv =)
Nu sover hon gott i sin bur och laddar inför att "bråka" med Texas och Oliver i kväll. Men det blir det tidig kväll för oss båda för i morgon blir det träning med Wintergold's hundar och människor. Ska blir så himlans kul så jag bara längtar, lite valptitt och hundstölder ska nog också hinnas med. Vi får inte glömma också att Håkan ska hjälpa mej med det sista så jag kan komma igång ordentligt med mina aloe vera produkter så ni i Västervik kan storhandla lite.Säger bara att Aloe heat hjälper mej just nu mot min ond, onda nacke. Tur att jag inte bara fick en underbar hund av dom utan också hjälp med ekonomin och min värk <3 Hahaha

Trevlig helg kära vänner!!