söndag 7 november 2010

Gäldje med vänner och familj

Tomt......Lykkis <3
Igår blev det fredagsmys med Niklas och Beatha, det var väldigt trevligt att få lite tid med dom, det var inte igår! Jag fick även hämta ut mitt jättefina nya smycket som jag har beställt med Lykka och Englas namn på =)

Idag lördag blev det dags för utställning i Växjö för Leia och Annika. Klockan 5.00 är ju inte tiden riktigt Lisa Björkgren väljer att gå upp en lördag men vad gör man inte för familjen Kaos. Så Engla och jag masade oss upp och iväg till Gunnebo för att sitta ett par timmar till i bil denna vecka.
Leia fick en 1:a med Hp som jag tycker matte ska vara mycket nöjd över trots krigsskadan i ansiktet.
Engla däremot jag hon sov mest och var allmänt söt =)
Nej men hon skötte sej exemplatiskt jag var lite orolig för hur det skulle gå med alla hundar och ljud och allt utan Lykka men det gick KANON!!! Hon kommer bli den guldklimp som jag ville ha, Lykka gav henne allt som hon kunde och det är jag enormt tacksam för. Både Engla och Leia fick ställa upp som fotomodeller och dom var SÅ fin fina, eller vi får la se när korten kommer hem om de är det. Men hur kan två så söta hundar inte bli toppen på kort, hmmm ;)


När jag kom hem tog det lite tvärstopp i livet så jag och Engla gick och la oss och glodde på tv hela eftermiddagen och kvällen. Så bidde det med den utgången som var planerad, tant orkar inte längre och med småbarn och allt!!
Maria fick istället masa sej hit och ta hand om oss och med det bidde det plötsligt ett valpköp för MARIA OLSSON. Hur detta gick till vet jag inte men det kan vara så att lite av min impulsivitet har med det hela att göra =) Men Nemo kommer bli så glad, så glad om detta går igenom en liten Havanais tik till, JIPPI!!!

Nu ska jag iaf sova, vilket min utslagna hjälte Engla redan gjort sen länge. Maria blir det nog mindre sömn för inför detta beslut.



 God natt kära vänner, ni finns i mitt hjärta....

Vid regnbågens slut finner du lyckan...Den som söker den finner <3