tisdag 2 november 2010

367 dar.....

.....var vad jag fick med min älskade underbara Lykka!
090906-101102
Från första dagen hon rymmde och klättrade in i vår bil vid 7 veckor, har hon tagit en enorm plats i mitt hjärta och sett till att allt och alla älskade henne.
Finns inte ord hur mycket den lilla guldhunden var älskad och hur myk hon kommer att vara saknad <3
Allt gick för fort och inget var rättvist, men jag tar vara på vetrinärens ord
"se inte det här som ett slut, se det här som en alternativ medicin som hjälper henne.."






<3 Tack alla fina vänner som finns för mej <3
(även om ni inte får svar så är jag enormt tacksam)

Tack till Elisabeth och Håkan på Kennel Wintergold's för en underbar hund och ert enorma stöd, nu vet ni garanterat att ni kommer bli en hund fattigare....
Världens finaste finaste tjejer... <3
Lykka - My princess number 1