onsdag 17 november 2010

Klarade tentan=)

Den omtalade hållbarutvecklings tentan som jag printade ner efter min sjukdomstid och Lykkas bortgång är nu tillbaka och det är GODKÄND!!!Jag var tom tvungen att gå in flera gånger för att verkligen se att den är klar. Godkänt på tentan var 11p och jag gör inte mer än jag måste utan glider in och har 11p. Räckte och jag är sjukt nöjd och GLAD =)
Idag har jag även fått in mina första pengar på aloe vera produkterna och det känns kul, här behövs det alltid pengar!

Engla har haft en lyxdag idag, hemma med matte och sen bara en stund ensam som gick galant sen en hel eftermiddag hos gammelmormor. Kan det blir bättre? Finfilten nerlagd till henne och bara massa mys. Tur jag har min mormor hon hjälper mej med allt hon kan dock att 90-strecket börjar närma sej.

Innan sängdags nu ska perfektionisten här försöka få iväg visitkort beställningen om jag någon gång kan bli nöjd, vet inte riktigt hur det ska se ut bara men ska nog bli bra!!

Natt natt sänger en redan sovande ängel <3