måndag 10 januari 2011

Kastad tenta...

...Ja det är lite vad de gör borta på Campus i Västervik om deras elever är ledsna och inte svarar på tillräckligt med frågor. Då kastar man tentan istället för att skicka in den till Linnéuniversitetet för bedömning. Hur i helvete rent ut sagt kan man göra något sånt?!
Första gången jag pratar med min tenta vakt om detta så säger hon att hon har gjort fel och ska genast leta rätt på den för sånt här ska sparas ändå. Men sen när hon har pratat med en annan då ändrar hon sin historia och har då kastat den för jag har sagt att jag vill det. Tror inte jag vill att någon kastar min tenta för hade jag inte velat ha något resultat registrerat så hade jag väl inte plågat mej själv att skriva den eller ens gå dit. Så eftersom jag var så ledsen när jag gick och visste att jag inte hade klarat den eftersom jag inte svarat på tillräckligt med frågor så tolkar man det som jag vill att DOM kastar den. Eftersom jag sitter själv och skriver tentorna så hade jag en egen tentavakt som mötte mej den dagen med stressat irriterat sätt utan någon förståelse för min stress och sen när jag ska lämna in den tar hon den lite noncharlant och lägger bort den på bokhyllan. Förra gången när jag satt exakt lika länge, svarade på endast kryssfrågor, grät när jag gick därifrån men bemöttes på ett trevligt sätt så klarade jag den!!! Kan någon vänlig själ förklara för mej hur sånna här personer tänker?? Tror dock inte att dom vet vem dom har gjort detta emot, om det är någon som inte ger sej så är det jag och det är inte bara dom som gjort fel som kommer få reda på det utan det kommer bli fler.......
Även om jag ska avsluta mina studier så vill jag ha mina poäng och har nu samlat mej för att få ihop de sista arbetena så jag ska klara mej men detta var inte det jag hade räknat med. För just dom svaren som de har kastat kan jag inte göra om som hemtenta som jag gjorde med de andra frågorna i fredags utan dessa måste skrivas som salstenta, så tanterna kommer inte få det kul om de inte fixar detta!!
*SUCK*
Säger bara att Campus Västervik och LNU Kalmar har inte fått mej att längta efter en utbildning mer än jag gjorde innan, ska bli SÅÅÅ skönt och börja jobba..
Lycka till kära kursdeltagare jag vet att jag kommer gråta när ni är klara men jag vet att jag kommer må bra tre år när ni lider =) Hahaha

Ska bara säger det också att här i Västervik transporterar vi oss nu mer på skridskor som det säkraste transportmedlet för gatorna består mer eller mindre bara av is. Det är hur otäckt som helst jag har inte en aning om hur jag skulle ta mej fram utan mina icebug, skulle dock behöva ett par till Engla med. Herregud hjärtat sitter i halsgroppen varje gång det är dags för promenad och dessa långa smala ben ska försöka ta sej fram. Kan ju säga att det är mycket koppelgående just nu, men det är iofs inte dåligt för det behövs tränas, men det är tråkigt men jag är för rädd för att se henne åka runt som en annan Bambi. Pärla hon har inte så långt till backen och inte så hög fart så hon går med bra när hon inte hänger på sin bäste plats innanför jackan på promenaderna. Hon är så skön när hon hänger där och ibland tom sover, det är skönt för då kan Engla få de promenader hon behöver utan att störas av lillasyster.

Nej nu blir det lite tvmys innan det är dags för mej att bege mej till jobbet för personalmöte. Det är så skönt att lite skolarbete har blivit gjort idag så jag bara kan fokusera på mina jobb som ska in och Niklas den räddade ängeln har nu fixat så jag har ett Office igen så jag kan skriva dom också. Herregud vilken tur att man har snälla killar runt sej när inte en karl fyller ut ens hem och kan finnas till förfogande i mitt liv =)
Shit nu fick jag en smart idé kanske skulle börja använda bloggen som kontaktannons, men herregud vilket inlägg det skulle bli om jag skulle skriva vad jag söker.....Hahahaha
Så därför avslutar jag dagens blogg med ett citat jag har hittat...

Den som älskar mej älskar min hund!!