måndag 18 april 2011

Händer massa men ändå inget

Sitter ute i skogen i Vallentuna i värmande vårsol och bara njuter. Jag försöker hinna med och göra allt och gör allt men denna vecka ha datorn blivit åtsidosatt för min nya vän ipån :) men sen har jag gjort 111grejer och tränat en himlans massa och det är så skönt för kroppen med lite egen träning med och inte bara hundarnas träning. Vet inte vart jag ska börja med allt som hänt men nu har jag iaf möbler i lägenheten och en hel helg i skolan är gjord med Pärla. Kan nog inte vara mer nöjd med denna lilla underbara Meatball på drygt 5 månader som är så sjukt lättlärd och har sånt fantastiskt lugn så jag blev mycket stot och imponerad av henne. Både i Lokala trafiken och i skolan skötte hon sej som hon aldrig gjort annat i sitt liv. Sen har jag ju också då fått alla mina möbler och allt av mamma och pappa i helgen när dom var på besök och nu känns det mer som mitt hem. Jag har fått det jätte mysigt och idag tog jag mej en sväng till Ikea för att inhandla lite mer småsaker som jag missat! Känns konstigt o blogga via telefonen ute i skogen men samtidigt väldigt skönt och lätt. Har det verkligen så underbart just nu i denna stund förutom att jag fått årets första myggbett. Men jag har mysiga hundar som rör sej runt mej och en värmande vårsol i ansiktet, UNDERBART!!! Jaja här kom iaf ett kort inlägg men tyvärr inga bilder för så långt har jag inte kommit än:) Massa vårkramar till er alla!!