söndag 4 september 2011

Underbar helg trots allt

Utan vänner vad vore livet då?! Jag kan inte nog säga hur glad jag är över dom fina vännerna som finns 30mil, 50mil, 100mil och 5 min bort alla är dom lika underbara och lika mycket värda. Denna helg har verkligen räddats av vänners tröstande och värmade ord och sällskap. Lördagen blev efter ett natts dålig sömn med många tårar ändå en riktig kanon dag, då "min hundvakts" familj och jag tillbringade timmar i skogen för att sen äta god mat och ha en underbar kväll.
 
Josefine&Ninna med tjejerna <3
 
Gyllene lycka i full fart

Älskade Engla <3
Älskade Tikka <3

Tjejerna bus - gyllene hår, lång, samla  och alldels underbara tonårstjejer



Solar i septembersolen
 
Lionqueen
Josefine och Tikka leker i lera <3
Sent hemma i säng var både jag och hundarna trött och nöjda och huvudet lite lättare. Tankarna hade fått vila och kärleken till mina gyllene ting är större än några SKK resultat och mer värd än andra människors tankar och åsikter. Jag vet vad jag tycker och tänker och det står jag för och i detta fall vet jag att fler än en person ger mej en eloge för mitt tänk och min ärlighet. Jag vet också att det är mer än en besviken valpköpare ute i världen som känner, Varför tänkte inte min uppfödare så?! Så därför sträcker jag på mej och lever vidare med mina två superkåta (på ren svenska) tikar som just nu behöver en tillsägelse då och då för att påminnas om att de inte är attraktiva för varandra ;)
 
Tikka <3 Engla 110903

Idag kändes det som dagen aldrig skulle ta slut när jag vaknade, men efter ett pass på gymmet med världens mest stressade instruktör och ett par timmar i butikerna vid Arninge med Theresia så blev det kväll denna söndag också. Men ikväll är det söndag där SAKNAD är stora ordet!! Ikväll börjar Idol och jag har bara sett en säsong sen vi började umgås för 6 år sen utan min Maria och då var HON i Mexico och detta blir gång nummer 2 och vi vet verkligen inte HUR det ska gå?! *SUCK* Vissa vänner har man till vettiga saker och vissa till mindre vettiga och Maria är min ovettiga kompis som jag INTE KAN leva utan <3 Men jag ska göra mitt bästa med att dömma och håna de stackars deltagarna men skulle det bli för jobbigt så får jag helt enkelt lyfta telefonen och tränga ner mej i TV-soffan mellan henne och Patrik och delta genom videosamtal, lätt som en plätt i dagens teknik Sverige för jag valde åtminstone inte Mexico när jag svek dej Maria =))

Vänner & Familj = BÄST