tisdag 7 februari 2012

Okomlicerat

2 dar har gått och Engla har klarat sej fin fint på sitt dagis. Känner mej dock som en ensamstående mamma som lallar runt med mitt barn och styr med dagistider. Engla verkar smälta in bra i flocken och dom som jobbar där verkar helnöjda med min lilla tjeja. Men vem smälter inte för henne kan man ju fråga sej?
Det känns iaf skönt att det har gått bra dessa dagar, dock är hon så trött på eftermiddagarna så promenad eller annan aktivering har inte riktigt funnits med i planeringen direkt. Men imorgon blir det att vara ensam igen för tjejen så får vi se hur det ska gå. Det är så att hon ska bara vara på dagis 3 dar i veckan sen hos bästa hundvakten Erica en dag och ensam en dag men det kanske är bra också när hon väl kommit in i dom rutinerna för då blir det verkligen vila. Iaf så här i början när allt är nytt och så...

Kort uppdatering om Englas nya vardag på dagis och mattes oro över att min tjeja ska må bra!

"Fröknarnas ord om Engla" - En okomplicerad och väldigt fin hund som lyssnar och bara smälter in.

Det värmer i ett svagt mattehjärta kan jag lova, även om jag reda visste detta så är det underbart att bara få höra det igen.